Dostawa produktu i Zwroty

Dostawa Produktu

  • Firma nie prowadzi już działalności.

Reklamacja i gwarancja

  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni. W szczególnych przypadkach ten termin może ulec wydłużeniu.

  • Konsument ponosi koszty przesyłki do Sprzedawcy reklamowanego Produktu.

Top

©2017 cefoshop.pl -  Wszelkie prawa zastrzeżone CEFO Tomasz Ostrowski Ul: Miła 17/20 87-800 Włocławek NIP: PL7411927297 Regon: 280534925

eCommerce by CubeCart